03 November 2011

aku geram kerusi exam macam kimak!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

geram tahu tak geram...haa sudah, tak boleh nak lepaskan geram dekat fesbuk, lepaskan geram dekat belog pon jadilah ye...

tahukah anda stress lepas jawab test itu tersangatlah dahsyat? gara-gara test Plant Desing atau dalam bahasa melayu "rekabentuk loji" tak fasal-fasal aku telan nasik ayam penyet malam-malam buta gini..hampeh..eh, jangan ingat rekabentuk loji taik lak yang aku maksudkan...bukan ye...

ada banyak sebab aku tensen...bukan sebab tak boleh jawab test, tapi sebab ini...:

KERUSI YANG GAMPANG

tolonglah wahai fakulti kejuruteraan kimia UTM, tolong sediakan meja yang elok sikit boleh dak untuk students jawab test.. aku bukan demand, tapi bayangkanlah nak jawab test kalau setakat pegang kertas dengan pen sebatang aku tak kisah kalau jawab duduk atas kerusi yang meja ngok ngek lipat2 tu... tapi kami ni jawab test OPEN BOOK, dan buku pulak sebesar besar alam...dengan kalkulatornya lagi, pemadam, pen, kertas soalan lagi, buku jawapan lagi...dahtu tang situ lah nak letak buku rujukan, tang situlah nak menulis, tang situ jugaklah nak meraba raba cari pemadam tekan kalkulator bagai...rimas tahu tak rimas ! 

"eh, kan boleh je letak buku rujukan tu atas peha korang, ape yang dibisingkan?"

haa, memanglah letak buku tu kat atas peha, habistu kalau nak selak sana selak sini buku tu, tak ke macam wadafak jugak susahnya...meraba raba jugaklah aku tadi, elok nak selak buku, yang si pen pulak sibuk2 nak terjatuh atas lantai...dahtu nak biaq saja pen tu terjatuh tak mahu ambik? bila nak ambik pen pulak, tiba2 buku pulak terjatuh atas lantai...dahtu tak ke tensen namanya tu? bila sampai part nak menulis pulak, dan dan la kertas soalan nak tercicir celah kangkang masuk bawah kerusi member...haaaa sudah, boleh makan orang jugak kang... pendek kata time test tadi segala serbi benda aku nak jatuh...

almaklumlah aku ni sebesar besar gajah badan aku ni haa..memang sah2 lah tak selesa dalam keadaan macam tu..haishhh...tu belum termasuk soalan test yang macam menguji ketangkasan aku menekan kalkulator...memang lelaju ja aku tekan kalkulator tiba2 eh masa dah nak habis...yang soalan 1 tak siap lagi...damn betul mass balance aku tadi macam hape2 je aku merapu..sepatutnya mass in = mass out..tapi aku buat jadi lintang pukang,,,syialla puih !...dahtu tetibe rasa macam masa menjawab test cepat je berlalu...memang tak sempat dowh walhal dua soalan je tadi smpai nak jawab sejam setengah...ke aku yang lembap jawab soalan...haha...tawakkal je lah test tadi ye...dan tiba2 pulak tulisan aku buruk ya amat tadi, nasiblah wahai Dr yang semak kertas aku, terima jelah tulisan buruk aku tadi...hurmmm...



dah, aku sangat sokong statement member aku yang dua orang ni...cayalah !

so, apa yang aku boleh kata, aku memang tak puas hati dengan fasiliti yang disediakan untuk menjawab test..TERSANGATLAH TAK SELESA...kami perlukan meja untuk menjawab test bukanlah kerusi yang siap sekali dengan meja yang boleh lipat2 yang kadang2 meja dah jadi senget ke bawah tu..tolonglah...huh, kan dah teremo ni...k lah, nak layang cerita korea lagi best feeling2 berkulit putih main salji..k bai..!

p/s: aku sorang je ke yang tak puas hati ni..ke ade lagi...hahaha =p 


No comments: