05 July 2011

belogku semakin matang...thanx kawan2..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

cepat..cepat..lagi 30 minit nak balik umah...aduhai, dah tak larat nak duduk dalam ofis nih...sekarang ni dah macam2 kerja aku dapat...yang paling best, aku dengan beberapa member aku diajak join company aku punya projek...memang terbaik ah...tak silap aku projek ni bernilai ratusan ribu...walaupun tak setanding projek yang bernilai ratusan juta, at least dapat join pon dah dikira bernasib baik kan...seat down dengan engineers, sharing ideas, memang best...siap kena lukis P&ID, PFD bagai...tapi aku ditugaskan buat piping...walhal aku tak tahu menahu langsung bab piping nih..ape pon, i'll take it as a challenge...gituh kemain...

baru2 ni, nadia helena si gadis comel mengedit lagi belog aku ni...mencantikkan lagi katanya...aku suka dengan setiap sentuhan tangannya..memang menarik...tengok je la belog die, memang kemas dan cun..macam orangnya..haha...tapi ni pon tak habis lagi edit katanya, header baru sedang dibuat...aduhai, tak sabar rasanya...kalau dulu, belog ni dihiasi dengan kaler biru torkois dengan pink...amboih kemain, pink hambik kau...hahaha..tapi sekarang dia nak bagi aku rumput karpet pulak...tak kisah, janji sedap mata memandang...aku memang bagi 100% kebebasan kat die..hehe...

ouh, berkaitan dengan tajuk entry kali ni...aku sangat gembira bila ramai yang bagi feedback positif terhadap belog aku...ramai yang cakap belog aku semakin matang...takde la, kalau dulu2, macam ape je...serabut bagai..dengan entry yang terlampau peribadi..sekarang lebih kepada sharing apa yang berlaku di sekitar aku..yang mana boleh dijadikan pengajaran boleh ambik..kalau yg buruk tu, silalah jauhkan diri ye..cewah....

tapi dalam banyak2 yang support, still ade jugak haters kan..wajib ade punye...ade jugak yang sentiasa meng condemn macam2..siap komen teruk2 maki2...ade sekali tu, aku dipanggil SETAN...aku tak tahu ape motifnye...identiti nak rahsia pulak...kalau aku tak suka baca belog seseorang tu, aku takkan bukak...apatah lagi nak komen maki2...tapi ada jugak sesetengah manusia yg tak suka, tapi still jugak nak ambik tahu, nak bukak blog dan nak komen maki2...kalau dah tak suka, jauhkan diri je lah..tak gituh?

antara komen yang pernah aku dapat sepanjang aku berbelog:

1) ape yang ko mencarut ni SETAN?
2) alah kau, orang nak berblog, ko pon nak berblog...cam harrram ja entry kau tu...
3) entry ko takde unsur ilmiah langsung..tak menggambarkan belog seorang mahasiswa...
4) kenape ayat2 ko cam budak darjah 1? tak matang langsung...
haa, ni je komen2 yang negatif aku rasa...yang lain tu kebanyakannya positif la...tapi aku memang mengaku pon yang belog aku memang bukan belog ilmiah..aku tak berminat pon nak tulis entry ilmiah..maaf ye..aku lebih kepada santai...dah seharian ko hadap buku ilmiah, ape blogging pon ko nak bace yg ilmiah jugak ke? gile ulat buku ko...damn..!

k lah, ape yang aku nak cakap, thanx to all the supporters....kawan2 yang baca belog ni, kamsahamidaa...hehehe...

p/s: gua dah lama tak makan pizza...haish, nak beli sendiri taknak, kena la tunggu habis LI..pao mak abah..haha...

2 comments:

Anonymous said...

best r. aku belajr dr anda.

-widelia trilobata

NadiRah said...

rasa selesa baring kat karpet rumput nih.. ^^