23 April 2011

aku suka penampilan baru belog aku oyeah ^-^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

::: wuwuwu wajah baru :::

oyeah..oyeah..oyeah...no more itam pekat, no more gambaq banyak2, no more serabut otak bila tengok, no more sepah sepah, no more lambat loading, no more childish, no more huduh, no more chipsmore (okay x lawak teeeeeeeeeeeeet)...yang tinggal hanyalah kenangan sume tuh...wuwuwuwu, x dapat agak lagi ke ape yg aku nak bagi tao nih? damn..!

tengok lah kat sekeliling nih...lawa x lawa x lawa x...tolong jgn cakap x lawa...sebab kalau korg cakap x lawa, kesian kat mmber aku yg aku sayang ni...sbb die da tolong aku mensanteqkan ini belog...

#
#
#
#
#
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

THANX ARIGATO KAMSAHAMIDAA SYUKRON TRIMASS WAHAI


. . . N A D I A _ H E L E N A . . .

klik sini kalau nak usha belog si gadis manis ni..
klik sinun kalau nk usha fesbuk si gadis comel ni...

#
#
#
#
#

kalau dulu background hitam sekarang da berubah kaler biru torkois (betul ke eja? lantak la)

kalau dulu serabut kepala hotak tengok, sekarang cam kemas je...cewah..

kalau dulu nk loading punyala lembap sbb berat sgt, sekarang ni cepat bak air yg mengalir laju...lempang..!

kalau dulu xde header yg seindah ini, sekarang dah ada...thanx wei aku suka..lalala..lempang skali lg..!

kalau dulu aku malas nak hupdate belog, sekarang cam semangat nak update...knape ek?

kalau dulu berwarna warni cam budak tadika, sekarang da dewasa barula ciri2 belog sang jurutera kimia...insyaALLAH...hehe...

semua ni disebabkan jasa baik nadia...thanx wei...walaupon tgah sibuk2 study wik, still sempat melayan kerenah haku nak itu nak ini..cayalah terbaik...mule2 letak kaler merah hitam pastu tukar kaler biru...mule2 die wat header lain pastu tukar yg ni lak...banyak songeh gile aku..hehe..semoga ko dapat 4 rata sem ni ye...die ni kosmate aku...=p

ouh, ecelli aku nak letak gambar belog aku sebelom diPLASTIC SURGERYkan..tapi apekan daya x sempat nk print screen...so, aku letak gambar mak andam belog aku ye...thehehehe...sape2 nak masuk line try la..mana tao dapat..lawa kn die?? hehe..layannn..!!

::: ni la die...ups maaf da kawin ke? jeng3 :::
::: same kan patern..cume lain kaler...hehehe :::

::: ni la wajah belog si gadis manis ni...gurlish gitEWWWuuu :::
ecelly, nak war war kan bnda ni jep...wajah baru belog aku n sbagai pnghargaan trima kasih kat si nadia ni...hehe...okay dah, jom sambung study...ingatkan nak tidoq sat, tp terUPDATE belog trus x jadi tidoq, dah kena sambung study balik..damn...aja..!

p/s: aku dah google pasai kacip fatimah...semangat kan...kalau rajin aku wat entry pasal kacip fatimah...kacip aminah ke kacip rokiah ke kacip rogayah x layaan hokay...adios..!

5 comments:

NadiRah said...

cantik header..
meh tolong renovate header nad...
hahhah!!

Anonymous said...

bese jew..hahahhahahahha

puterinazirahmegatshaharin said...

ya..ya...xbrapa serabut...nice!!

puterinazirahmegatshaharin said...

ya..ya...xbrapa serabut...nice!!

Anonymous said...

nice colour...nice blog wehhh...=)