24 April 2011

haish teringin nak wat tutorial tapi malu..damn..!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

okay ujan yg sangat lebat mmbasahi bumi sekali dgn moto aku n helmet aku basah lencun sampai sejuk nak beku kat libry nih sampai aku ase cam nak stim sleep...so, bayangkan lah nak menulis mmg x dapat dah sebab jari ni sejuk nak beku...so, disebabkan nak exercise balik jari jemari aku ni, disamping nak bagi darah mengalir sempurna, terwujudlah entry kali ni...x sengaja tao...haha walhal bosan tahap gampang xleh balik bilik...damn..!

okay, berkait balik dengan tajuk entry ni...yaa..!! aku teringin nak wat video or paling koman wat tutorial guna gambaq kalau x cukup keyakinan la kn...wuwuwu memang teringin...tapi aku bukan la nak wat tutorial

# cara pakai tudung ala ala Hana Tajima ke..

# cara pakai shawl macam wardina ke..

# cara lilit serban macam ustaz ke..

# cara masak2 macam si mat gebu dok ajaq ke...

dak aih...bukan..bukan...aku laki2 wat pa nak ajaq pakai tudung ye dak...muka 100% jantan wat tutorial pakai shawl kompem kena lempang laju2...so bila aku pikir balik,

1) aku teringin nak wat tutorial cara ikat tali kasut...aku selalu gak usha2 kat kedai converse cara depa ikat tali kasut mmg style abis...aku ada la belajaq sikit2 kn...tp nak ke tanak nak ke tanak...damn..!

2) aku teringin nak wat tutorial cara wat sanggul untuk perempuan...ecelli aku suka belajaq cara nak set rambut terutamanya sanggul...damn, aku bukan pondan hokay...just minat...da bnyak la jugak wat kat org tapi xdak la lawa ngat...yela belajaq cara x rasmi memang la...hehe...wat dendan lipan ke, dendan twist ke, sanggul wedding ke...buleh la sikit2 ye dak...2 laa, ingat cam nak share tapi 1 ja kelemahan CEK MAALLLLOOOOOOOO....damn lempang sekali..!

so, trngok la dulu kalau ade mase aku nak wat jugak..pastu komen2 la ye hasil tangan aku...hahahaha...cuma nak kena ada model ja...xkan aku nak wat kt rambut sendiri kn...pendek kot..! agak xdak model, amik mop pon okay kot..lempang..!

p/s: gamaknya kalau aku wat tutorial cool macam MARIA ELENA ada orang nak lempang aku x? ke aku yg lempang diri sendiri..haha...

5 comments:

Anonymous said...

yeah...tuto2...=)

ayu lilian said...

hang nk wat tutor dalm english ke kedah???hehehehe~ tnyer nyer...

Remy said...

haha nk aku wat dlm bahasa apa? kalau wat tuto bisu xleh ka?? haha sukar ilang loghat kedah ni haa..haha

Sunah Sakura said...

erk..ingatkan nak wat tuto sal gambo ke...hehehehe...

hyemynameisrasyid said...

haha.,menarik bai.,
buat tutorial dlm bahasa kedah la wei.,baru sati skit.,tersendri.,
bahasa english mau tegeliat jgk lidah oo.,hehe