08 April 2011

update..!!!!!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS


nah ambik, 4 bulan x hupdate belog...busy punya pasai...sampai terlupa passworg belog, sampai kena search dalam fon baru jumpa...hahhaha..actualy bukan malas ke hape ke nak hupdate belog, tapi it seems like..

"wow, sem ni da mcm perdana menteri lah pulak an aku ase..."

"eh, betol ke 1 hari ade 24 jam, apasal aku ase cm x cukup mase je nk hupdate belog.."

"eh, ape kejadahnye PROCESS CONTROL itew, anak bini yg perlu diberi makan tiap hari ke smpai x sempat wan benda lain.."

so, itulah yg berlaku ecelli..wuwuwuwu, busy nak mampos baq hang..!! tapi 2 laa, lagi busy lagi tensen lagi makan banyak lagi gemuk lagi menyampah tengok lemak goyang2 kat dlm sheremin...aigooo...bila la nk tuff nih haih...(harapaaaannnn...)

so, pasni dah nk abis case study 4, dah buleh nak hupdate2 belog ni selalu la ye...tulis panjang2 la ye..smpai xdak org nak baca la ye...

"esemen, lu pahal tulis belog pnjang2 ...baik gua bace novel ke, bace buku sejarah an...ade gak info"

"hek eleh brader...lu kerek pahal...gua punya belog gua punya suka la der...lu x suka tapi lu bukak pahal der...gi masuk gua kelam la derrrr..."

haha, entry mengarut dan terpendek abad ini...yok study yok..!!!

No comments: