11 April 2011

bengkek di pagi hari...CICT oiii..!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS


.:: nah tengok puas2 jenuh refresh bnda sama gak kluaq ::.

morning..!!!
aigooo ni yg nk bengang separa hangit nih...
cakap pukoi 8 bukak pendaftaran subjek an..
cmnieee aaaa cmnieee aaa...
gigih gile bangun awal pagi terpacak depan lappy..
semata mata nak daftar subjek for the next sem...
tapi tooodiaaa aih lepas sejam pon x buleh masuk lg...
ape cer der...
xpe, sabar lg...tunggu lagi...
pergh, da masuk 2 jam pon x buleh lg...

derrrr....
gua pon ada keja lain jugak der...
nak wat lab PSM derr...
da tertangguh ni DERRRR...
kalau dah tahu system down or watsoever...
ghoyak la awal2 an...
xyah la wat penantian satu penyiksaan...
^$&%#&&2

dah sume pakat nk merealisasikan kebengangan masing2,
tertera lah mcm2 post meluahkan perasaan masing2..

KECIWA

TERSIKSA

MERANA

MAKI HAMUN

kiranya post2 kt fb arini sume berkaitan dgn pendaftaran la gamaknya kn...
sampai entry aku pon fasal bnda alah ni...
up 2 date la kn...
hak3...

nah cube baca post2 kawan2 aku...
ade yg 1 post 2 komen bagai nak rak..
dalam masa sejam dah mencecah 200++
rekod 2 der...
mampu??

layannnzzz...!!!!









mampu? dlm masa 2 jam komen sampai 279..gelak gk aku bace..
ade yg trkeluar topic la perli makan dalam pon ada..
hahahaha...
kalau forum kat e learning semeriah ni kn bagus...
skali aku refresh, mak aih 30, 40 komen baru masuk...
terbaik ah korang...
zasssss...!!!

konklusinya, masa aku terbuang mcm 2 ja arini...
aigooo...
bengkek je an...
sabo je laa...
harap2 esok x jadi lg cmni...
da malas dah nk tunggu lama2 nih...
damn...

p/s: sabar itu separuh drpd iman...tapi masa itu juga ibarat nyawa...cmne 2...so pokoknya sabar pon ada limitnya hokay... =p

No comments: