24 June 2011

entry spontan dari aku...tak sampai 15 minit...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

eh, tajuk aku tu buleh diterima akal ke? macam bukan tajuk je...damn..!

okay, aku ingat tak mau update belog hari ni sebab banyak kerja kat ofis...tapi TERHABIS awal la pulak kan kerja aku ni haaa...sementara ada masa lagi 30 minit, aku pon bertekad nak conteng sikit sebanyak kat belog nih...yela, time ofis hour la aku buleh nak update belog pon, kalau kat umah sewa memang tak sempat dah..balik sat lagi terus mandi semayang terus belah gi Alamanda pulak...oh, terasa sangat rajin diri ini...24/7 kerja...almaklumlah, nak bagi makan anak bini kat rumah...kalau aku tak cari duit, sapa nak bagi? hampa? hampeh ada la...damn..!

aku sebenarnya takdak point pon harini..memang taktau nak tulis pasai apa...satgi kalau cakap bab agama, tak kena cara, salah pulak kan...kalau nak cakap isu politik, memang harapan laaa...aku memang tak amik tahu langsung bab2 politik nih...mengarut ja, bukak paper menteri sana liwat menteri sini, bukak internet, menteri sini buat rakaman sex dengan bini datok sekian sekian...bukak belog politik pulak pakat dok maki hamun hang aku...hah, pening kepala...(eh, awat aku rasa loghat kedah aku harini sangat lah piauwww sangat?)

okay, korang pernah rasa malu ya amat dak? malu tahap gaban bin gampang? apa korang buat kalau korang malu? nak sorok kepala bawah bantal kah? tapi kalau bantal takdak, nak sorong kat mana? bawah meja? bawah kerusi? dalam baju? lari masuk tandas sumbat kepala dalam mangkuk jamban lepastu flush 40 kali? ke korang wat bodo je? wat muka tebal macam takde bende yang terjadi...wah, gempak...

okay, tu bab malu..kalau bab KANTOI macam mana pulak...kalau lah korang terKANTOI sesuatu perkara yang perkara tu sepatutnya tak perlu orang tahu pon...tapi terkantoi dengan member korang...apa perasaan korang? malu? wadafak? hanjeng? nak bunuh diri? nak rasuah member tu supaya simpan rahsia korang? wat bodo jep? bunuh member korang tuh sebab takot die sebarkan benda yang terkantoi tadi? atau korang nak cover lagi sedangkan bukti KANTOI tu memang depan mata dah...

contoh laa kan...korang ni lesbian...lepas tu asyik dok bukak website lesbian ja...hamik kau contoh tak boleh blah kan...lepastu sedang asyik usha fefet, tetek barang BITCH dalam website tu, tiba2 terKANTOI dengan member sendiri yang selama ni tak tahu pon yang ko tu lesbian...ha, mahu tak tersembul bijik mata tengok ko tengah stim merembes layan nafsu gersang...okay, aku mals nak cerita lucah banyak sangat..nanti kena cop benda lain pulak..haha...so, ape yang nak dibuat time tu...wuwuwuwu malu kan...hahahaha...ni contoh je okay..takde kaitan pon dengan sape2...

dahtu nak cover macam2 lagi ke? walhal bukti dah depan mata...damn..!

"eh, awak jangan salah faham...kite bukan lesbian tao...awak jangan pandang macam tu kat kite...awak, awak percaya kite kan...kite tak sengaje nak bukak website ni...kite ingatkan ni link ceramah agama fasal hukum hakam melayan suami...sekali bile kite bukak, terkeluar web site gersang ni...awak percaye kite kan? sumpah, kite tak lesbian pon..kalu kite lesbian, mesti kite dah raba2 awak kan...betul, kite ingat link ceramah agama tadi..."

ha, hamik kau...link ceramah agama takleh blah...hahaha...still jugak nak menegakkan benang yang basah...tapi okay la kan, at least die nak mengcover diri...benda aib, mesti la taknak sape2 tahu...berdosa tahu, membukak aib orang...oaky, ni sebagai contoh aje...jangan pandai2 kate ade lesbian terkantoi pulak...haha...memang aku saja amik contoh lesbian walhal banyak lagi contoh lain kan...hahaha layannz..!

fuhh, ecelli ni idea spontan je nak wat entry nih...okay, dah nak balik dah...ni entry terpantas aku rasa...tak sampai 15 minit aku up entry ni...hahaha...bak kata nadia, sejak intern ni, degree chemical engineer dah bertukar jadi degree in typing...haha...okay jugak, melatih speed menaip aku yang dulunya macam ayam patuk nasik...sekarang macam kilat..oke, tipu..! eh, dah la tu..nak balik daa...babai...(aku malas nak upload gambaq untuk entry kali ni, so maaf la ye...wekk..)

2 comments:

Anonymous said...

ape ko mengarut ni seth taaaaaaaaannn aka setan...hahahhahahahhahahahha

Remy said...

@Anonymous
memang mengarut pon...setan...haha