05 June 2011

gadis berjubah dan berhijab serta purdah hitam...menambat hatiku...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
remyTENGOKremyDENGARremyHIDUremyTULIS

hai assalamualaikum...i think today is a black sunday for me, because i dont knoe what to do...sangat2 bosan here..nak chill hang out pon dah takde duit...yela, i spent a lot of money yesterday time hang out dengan SEPET GABRA n PAIZZ...kami dah lama sangat tak jumpa, n i dont remember when the last time we chill together...sangat2 happy oooo...

we met at KL central, then pegi KLCC makan2 sembang2 usha2 awex sume..haha...then dah kenyang makan buat dosa sume, we went to the timesquare n as usual barang2 pompuan yang banyak kat sini...so, memang kami tak beli pape la kan...then we went to sungai wang n its really awesome...there are a lot of shirts, accessories, n macam2 lagi la for guys...n memang niat aku pon nak beli kemeja hitam...n finally i bought one...sangat2 awesome n cantik design2 die...nasib aku bawak duit sikit je, kalau tak aku da borong semua..ade la dalam 10 helai aku cuba, tapi amik 1 jep...hahaha nakal tak nakal tak nakal tak? who cares..

ouh, yang menariknya kat sini jugak ada banyak kedai yang jual peralatan saloon...semua kedai aku singgah n compare dorang punya harga...n obviously memang murah sebab kalau kat kedai lain wax loreal redken harga dalam 55 ringgit tapi kat one of the kedai tu jual dgn harga 4o ringgit je..nice kn? pastu ade jugak yang jual extension hair macam fringe rambut yg kat depan dahi tu...alaaa, yg kononnya demam HAZAMA tu...taik..! aku rasa sebelom hazama pon dah ramai orang wat fesyen rambut gitu...excuse me, its not sebab hazama orang wat fesyen rambut gitu, tapi sebab orang nak tiru fesyen orang korea...okay? pliss laaa AF nak promote tapi muhong ja lebih...ceyt..ecelly, extension tu mcm wig gak laaa...both guy n girl boleh pakai...aku da try, memang nice...memang rambut betol...just selak ur original hair n klip dekat rambut yg bawah, n cover sikit with your original hair n tadaaaa...da siap..memang nampak macam fringe rambut yg asal...nmpak tebal...wah, memang mcm nak beli...sebab rambut aku jarang2...teeetttt...

***********************************************************
damn, ecelly aku bukan nak cerita fasal aktiviti aku ke ape, dah macam diari la pulak..no no no...ecelly aku nak share something yang sangat menarik perhatian aku time aku naik LRT semalam...guess what?

okay, camni laaa...did u believe in cinta pandnag pertama? haha nak kena lempang gak aku dengan teeeeeeeeeeeet kang kalau dia baca benda ni..haha...

i fall in love with a girl that wearing jubah n hijab with purdah...all in black..n i can see her eyes only...awesome..!

time aku duduk depan tangga sambil tunggu kawan aku muncul, tiba2 aku ternampak sorang pompuan yang pakai jubah hitam, hijab hitam beserta purdah yang tutup wajah dia...hanya matanya yang menawan je yang kelihatan...ouh, hatiku terus terpaut okay...tak lepas aku pandang gerak geri die...okay fine, aku berdosa sebab usha pompuan tersangat lama...huhu...die sangat tinggi macam model, mata die sangat la lawa beb...dengan celak yang die pakai, bulu mata lentik..mata coklat..alis nya menawan...subhanallah....

time dalam tren tu, aku cuba dengaq dia bercakap dengan kawan2 die...speaking english n kdg2 terselit bahasa melayu n yg paling aku respek die is, kawan2 die semua seksi nak mampos..pakai skirt bawah bontot sikit ja...baju nak nampak nasi ambeng je...haishh, rimas aku tengok...tapi die still dengan pakaian yg menutup aurat walaupun surrounding die cam harrem..tapi yang aku perasan, wanita yang berhijab dan purdah tadi berjaya menambat perhatian ramai...time die nak masuk tren, ramai yang bagi laluan kat die...see? orang akan respect kalau pompuan yang gitu...terharu aku tengok...

time tu kan, dah macam feeling FAHRI bersama AISYAH dalam filem AYAT2 CINTA dah...wallaweyh, macam nak pi kat dia lalu menyapa..

aku: nama saya fahri..nama kamu?
dia: assalamualaikum mas fahri..nama saya aisya...




aku ase pompuan semalam lagi lawa laa...haha


wiwiiittt....damn gile kan...haish, boleh wat dosa kalau meroyan gini...so, kesimpulannya, seksi wanita itu hanyalah untuk suaminya sahaja...baru la fair...ni kalau dah kat luar dah seksi bagai, dah tayang kat semua khazanah yg ada, so, kat suami dah jadi x istimewa la kn...mana ada orang nak barang yang orang lain dah pegang kn...dah jadi second hand...ye dak?

so, kepada wanita2 di luar sana, jagalah aurat anda dan jadikanlah asset anda yang istimewa buat suami anda sahaja...okay? hehe...kalau dah tayang awal2, nanti dah muak pulak nengok kn..haha...so, kalau lah aku boleh dapat pompuan yang macam aku jumpa kt tren semalam, alangkah bahagianya...memang stok bini tuuu...kalau tak dapat pon, kita boleh ubah kn...manusia boleh berubah ke arah kebaikan...ecewah, aku pon tak jaga sangat aurat lutut aku ni, nak cakap sal aurat orang lain...takpe2, pasni aku try jage...hehehe...peace..!

p/s: mak, nak kawin dengan pompuan yg macam tuu...sob3..

1 comment:

shahjiehan said...

bgus la REMY... NMPK DAH SINARAN HIDAYAH DI RAUT BLOG HG NIH


jom baca dan komen Bulan Rejab bulan haram.